Sista timmarna på semestern & fantastiska new in …

Igår rullade min leopard resväska (köpte den i maj och finns i flera olika storlekar) samt Nicoles rosa genom Sunwing hotellet för att checka ut.

Länk till hotellet HÄR.

Vi betalade ca 200:- extra för att kunna ha rummet till 18 istället för 12. Då vi skulle bli hämtade 19.50 tyckte vi att det var välspenderade pengar och det var de också, ett tips från mig ifall du inte redan visste att den möjligheten finns i mån om plats, så klart …

Vi gick och satte oss på andra sidan av hotellet där vi knappast hade varit och även om vår har fått bäst betyg så gillade jag den andra delen a lot. Vi tog en kaffe och en glass på uteserveringen i väntan på bussen mot flygplatsen. En helt ljuvlig stund när solen går ner, himlen får den vackra färgen, doften av kvällen närmar sig och så även den lugnen som ofta är vid 18 tiden.
På Sunwing får man ej betala med kontanter eller med vanliga kort. Man får dock vid ankomst ett Sunwing kort som dras på alla restauranger som tillhör hotellet och så även för alla inköpen på Mini Market och barerna på området. Smidigt men så har man inte riktigt koll på hur mycket av det goda det har hunnit bli under 7 dagar även om man har varit duktig på att ha sparat de flesta kvitton =)

Nicole och jag vågade på oss en gissning och satsade 10:- i vinst =)

När jag gav fram kortet så blev det ngt mindre att betala än jag trodde så skönt när det är åt det hållet …

Min plånbok är ej köpt i Turkiet so you know … Against fejk på brands…
Efter ca en timmas bussresa så kom vi fram till flygplatsen där vi gick igenom 3 olika säkerhetskontroller innan vi kunde köpa en liten present på taxfreen till Nicoles lillebror och äta en bit slice pizza innan flyget … När vi sedan gick till gaten så skulle jag ta fram pass och boardingskort och fann de INTE.

Tänk dig den paniken och tankarna om vad händer om man inte ens har sitt pass? Nicole sprang tillbaka till restaurangen medan jag ivrigt letade medan jag kände svetten rinna … De låg inte där, Nicole kom tillbaka och var gråtfärdig över att de fanns inte ens på bordet där vi hade suttit. Vi sprang till taxfreen där man hade fått visa sin boardingkort i samband med köpet. Icke. Sprang själv tillbaka till bordet där vi hade suttit med Nicoles springades förbi och där låg de … Hon hade ”bara” inte sett dem och sakta men säkert kände vi lugnet komma tillbaka … Tack för ett gott slut tänkte jag samtidigt som pass äventyret hade verkligen gjort mig vaken igen =)

Vid 2 på natten landade vi på Landvetter, taxi hämtade oss och vid 3.30 var vi hemma. Vi somnade vid 4 för att vid 10 vara på jobbet, krama Jessica och ta del av de vackra och coola nyheter som har kommit till butiken under veckan.

Fotade lite framför spegeln med ett plåster på fingret för att ge en riktig ”high fashion” känsla=) men imorgon byts korten ut för då skall jag fota Jessicas syster Linda som får agera model för oss … Tack Linda, för att du ställer upp <3

HÄR en av de underbara nyheterna som har kommit från vårt nya franska märke Leon&Harper som nu finns på plats och som redan har sålt bra på bara några dagar. Så bra att den DEN HÄR tröjan i 100% ekologisk bomull finns bara 2 M och 1 L kvar (har M på bild) men så tur är har den nu kommit även i en vinröd/röd nyans och då även i S, se HÄR.
Till tröjan Please jeans som också finns nu åter i webbshopen. Mina är 3 år gamla och älskar de trots sin lilla trash look =)

Valerie har också kommit med en massa snygga kläder. DEN HÄR ljuvliga toppen i vacker svart spets är elegant, kvinnlig och sexig, allt i ett. Eleganta svarta byxor, söndriga jeans eller svarta Please HÄR så är man klädd för de tillfällen som kräver det där lilla extra.
Så mycket mer skall hinnas fotas och läggas in i webbshopen men vi jobbar på samtidigt som sååååå mycket nytt skall komma för att se till att höstens garderob fylls med de små frestelserna som vi gillar att falla för =)

Trött efter 4 timmars sömn och om två timmar väntar föräldramöte men först tänkte jag hinna tvätta håret som är en projekt för min del =)

Önskar dig en underbar solig dag så länge och tack Ving för en skön semester, Jessica och Carro för att ha skött butiken, Barbro för att ha passat Knut och min dotter för att ensam ha stått ut med mig =)