Tänk att en enkel resväska kan både ge upphov till irritation och glädje. Vid 13 tiden ringde jag åter upp det numret hos SAS som de sa att jag skulle ringa gällande bagage men efter 20 minuter var det fortfarande ingen som svarade. Under tiden gjorde Nicole dock en skillnad genom att ta saker i egna händer och ringa till Landvetter. Hon tror att barnrösten kan ha gjort sitt då hon blev kopplad till någon annan som en stund senare kunde bekräfta att resväskan hade precis inkommit till de, att de inte hade möjlighet att köra ut den men att vi var välkomna att hämta den.
Snabb och enkelt beslut att ta så vi satte oss i vår lilla Audi och körde till Landvetter för att sedan eskortera hem denna Epic resväska som fick privatskjuts till småstaden.
Nu ligger alla hennes bikini i tvätten tillsammans med lite annat som ska tvättas inom vi tidigt imorgon bitti åter är på Landvetter.
Så skönt att slippa krångla med allt som att behöva gå och köpa nya bikini och saker som måste med imorgon och samtidigt ha den där glada och nöjda tonåren som får ha med sig just de plaggen och saker som hon hade tänkt sig och planerat för. Jag har sett listor på kläder i henens rum som ska med vilket har fått mig att förstå hur mysigt planerandet är och har varit för henne. Väldigt gulligt så glad att detta ordnade sig istället för att skapa mer irritation än vad det redan har gjort det.
Om någon av er läsare jobbar på SAS försök få till att man kan lämna ett meddelande för att bli uppringd eller åtminstone att man får höra var i listan man befinner sig för att vara i kö som jag var igår i över 2 timmar för att sedan inte ens komma fram är inte riktigt vad man förväntar sig av ett svenskt företag som SAS anno 2018.
Små enkla medel som gör en skillnad mot kunden och om ni som oss hamnar i samma situation ring istället direkt till Landvetter =)
Nu ska det fixas, jag ska också packa om och så lite annat innan läggdags för att gå upp runt 3.30-4 imorgon bitti …